torsdag 18 november 2010

Mellansnack

Jag tror minsann att bloggtempot gått upp lite igen. Om det är höstrusket eller att jag har börjat få lite bättre privat kassaflöde (och därmed köper mer aktier) vet jag inte, men det känns kul att kunna prestera lite mer igen.

En annan sak jag gjort på sistone är att labba lite med sidlayouten och reklamen. Jag försöker skifta lite i taget och se om det har någon betydelse. Tyvärr innebar min senaste ändring att sajten tidvis förvandlats till ett blinkande inferno. Ha tålamod, jag ska justera vidare...

Nästa vecka blir det nog ytterligare något inköp. De senaste dagarnas nedgångar gör H&M, Sampo och SSAB attraktiva i mina ögon, kul att ha lite att välja på!

2 kommentarer:

  1. Kul att det är lite fart på bloggen igen, men fullkomligt oförståeligt att du har så få kommentarer, med tanke på att du har vad som antagligen är nätets bästa svenskspråkiga aktieblogg!

    För övrigt vore det som sagt spännande att höra vad du tycker om Concordia... :)

    SvaraRadera
  2. @arvid: när du säger så snälla saker känner jag ju mig nästan tvungen att kika på Concordia ;-)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.