tisdag 27 april 2021

Sveriges sämste pensionär

Efter ett år av andmatande blev pensionärslivet återigen för svårt och jag tog ett heltidsjobb. Jag vet inte hur länge det varar den här gången men det har börjat gå upp för mig att FIRE innehåller två bokstäver för mycket för mig.

Bloggen kommer fortsätta sin träda och eftersom Theresa Williams och hennes systrar fortsätter skriva kommentarer om hur hon fann lyckan hos Doktor Någonting så har jag stängt kommentarfältet. Jag beklagar Lars och alla kvalitetskommentatorer, ni får skriva kommentarer hos andra bloggare.

Om ni söker mig så har jag fortfarande Twitterkontot @Lundaluppen som jag tittar till då och då, främst efter några glas vin. Den här bloggen får ligga kvar uppe som ett tidsdokument från en tid då aktier gick från att vara något riskabelt och ovisst till något alla kan tjäna pengar på riskfritt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.